Loistava topic Marry!

Itse olen niin laiskalla päällä että laitan vain jotain pelaajia ja perustelen ne

Päävalmentaja: Petteri Nykky (tietää mitä tarvitaan voittamaan mestaruutta ja muutenkin arvostan miestä todella paljon)
Valmentaja: Petteri Bergman (nuori ja loistava valmentaja. johtanut Erän miehiä todella hyvin.)
Maalivahti: Jani Naumanen (loistava maalivahti, tullee perimään Toivoniemen paikan) Jarno Ihme ( loistava maalivahti hänkin mutta Jätti vie ykköskassarin paikan suuren kokonsa avulla.) ja MINÄ

(kaikkihan mut tuntee

) läppä oli joo

Hyökkääjät: Jani Kukkola (todella taitava pallon kanssa ja hallitsee maalinteon)
Joni Niiranen (sama kuin ylempi)
Lauri Kapanen (uskomaton maalintekijä ja ne kädet vau)
Tuukka Kiviranta (osaa tehdä maaleja ja loistava karvaaja)
Mikko Kohonen (ei tarvinne perusteluita mutta sama kuin ylempi paremmasssa paketissa)
Lassi Vänttinen (Suomi ei olisi tällä hetkellä mestari ilman Vänttisen loistavaa laukausta!)
Kari Koskelainen (pehmeät kädet ja viimeistely onnistuu ja myös hyvä pelinrakentelija)
Riku Kekkonen (todella pehmeä kätinen pallotaituri)
Esa Jussila (pehmeä kätinen juonikas pelinrakentaja)
Petri Väänänen (loistavat kädet ja peliäly. mielestäni ansaitsisi näytönpaikan mj:ssa)
Rickie Hyvärinen (tätä laukausta tarvitaan myös Vänttisen lisäksi)
Henri Johansson (ehkä maailman parhaat kädet ja juonikas maalintekijä)
Juho Järvinen (maalinedusruuhkien erikoismies)
Puolustajat: Tatu Väänänen (loistava yv-moottori ja loistava puolustaja pallon kanssa ja ilman)
Vesa Punkari (loistava laukaus ja ehdotonta johtaja ainesta)
Mikael Lax (tälläkin loistava laukaus mutta osaa mies myös puolustaa)
Tero Tiitu (maailman paras puolustaja? ei tarvinne mies sen kummemmin esittelyjä)
Jyrki Holopainen (pallollisesti taitava ja hyvän peliälyn omaava puolustaja)
Jouni Vehkaoja (loistavaa taisteluhenkeä esittävä puolustaja)